Már csak két hét

  Ma éjfélkor zárul az előnevezés első része, ezért gondoltam összegzem, hogy áll most a Tubes (Ultra) Trail szervezése.
Alakul a pálya!

  1. A héten megérkezett minden engedély. Beszéltem a Biokom-mal és a Környezetvédelmi hatóság is áldását adta a versenyre. 
  2. Elhoztam az időméréshez szükséges chipeket. Egyeztettem Csabával a Traxpace.nettől. Feltöltöttem az eddig nevezett futókat az oldalra. A menüből ki tudjátok választani a regisztrált távotokat (Utratrail vagy Trail), megjelenítés módját, majd még szűkíthetitek nemre a listát. Maga az időmérés rém egyszerű, de még egy posztban fogok róla írni, hogy mindenki felkészülten érkezzen a rajtba.
    Traxpace chipek
  3. Eddig 73-an neveztetek, ebből 14-en a hosszú távra, 22 nő és 51 férfi induló van a rajtlistán.
  4. Sajnos 25-en meg nem utaltátok vagy fizettétek be a nevezési díjat. A hosszú hétvége miatt páran jeleztétek, hogy csak keddre fog megérkezni a pénz a számlánkra. Arra kérek mindenkit, hogy kedden legkésőbb egyenlítse ki tartozását. A banki átutalások pár óra alatt átjönnek, készpénzben pedig 10-18 között várok mindenkit a Nomádban. Előre is köszönöm az együttműködéseteket! 
  5. A nevezés első részének zárását kitoltam április 2 éjfélig, azaz húsvét hétfőn nevezők, ha kedden fizetnek, még kapnak poharat. Keddtől viszont marad a nevezési díj, de a poharat már kivesszük a csomagból.
  6. Bejártam ma az útvonalat. A hó elolvadt, sár még van, de nem vészes. Medvehagyma egyre több, április közepére pont a legszebb lesz az erdő. Talán a fák is kizöldülnek addigra.
  7. A pálya nyomvonala nem változott tavalyhoz képest. Idén lesz szalagozás, hogy akik nem környékbéliek azok is könnyebben tájékozódjanak. Tavalyhoz képest, ami változott:
    - Az egykori síugrósánc utáni vékony, sűrű bozótosban meghajlottak a fák, ezért a magasabb futóktól kis odafigyelésre lesz szükség.
    - Hóvirág-völgyben fakitermelés volt ősszel, szerencsére csak kis részen, de itt eléggé sok a sár.
    - Tubes és Lapis között a piros háromszög jelzést három helyen kicsit megváltoztatta a Biokom. A jelzések és az ösvény is egyértelmű, de ha valaki track-el fut, akkor lehet becsipog neki. Próbálom módosítani addig a tracket. de annyira egyértelmű itt a turistaút, hogy szerintem felesleges, illetve lesz szalagozás is.
    A piros háromszög egyik átvariált része
Sérülésmentes felkészülést kívánok nektek, találkozunk 14-én szombaton!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése